سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
معاون استاندار البرز گفت: ادارات استان البرز روز پنجشنبه ۶ فروردین ماه به صورت دورکاری فعال هستند.
کارمندان البرز دورکار شدند
  • کد نوشته: 11405
  • ۱۶:۴۱ , فروردین ۵
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، مهدی فراهانی روز چهارشنبه پنجم فروردین افزود: پنجشنبه ۶ فروردین ماه، تمامی کارمندان ادارات استان البرز می‌توانند با نظر مدیران ارشد خود به دورکاری بروند.

    معاون استاندار البرز افزود: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی و مدیران روابط عمومی و اطلاع رسانی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند. همچنین کلیه رده‌های مدیریتی استان البرز نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *