درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدبه گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، مجتبی عبداللهی در بازدید از بیمارستانهای البرز ضمن تقدیر از تلاشهای شبانهروزی کادر بهداشت و درمان، حضور داوطلبانه برخی از کارکنان خارج از شیفت را نشانهای از روحیه ایثار، نوعدوستی و تعهد دانست.
استاندار البرز از بیان و زبان قدردانی از زحمات این عزیزان عاجز هستیم؛ چرا که در تمام ایام، با حضور مستمر و دلسوزانه، در کنار مردم و برای مردم خدمت کردهاند.
وی با اشاره به حضور داوطلبانه برخی از کارکنان درمانی در زمانهای استراحت یا خارج از شیفت کاری، افزود: این رفتارها نشاندهنده عشق به خدمت، حس مسئولیت، میهندوستی و نوعدوستی در میان کادر بهداشت و درمان استان البرز است و شایسته بالاترین تقدیرها است.
استاندار البرز همچنین با تاکید بر نقش مهم مدیریت حوزه سلامت استان در ارتقای خدمات درمانی، گفت: ما همواره باید قدردان این سرمایههای انسانی ارزشمند باشیم و برای همه پزشکان، پرستاران و کارکنان خدوم مراکز درمانی استان، توفیق، سلامتی و موفقیت روزافزون مسالت داریم.
عبداللهی افزود: در روزها و ساعات دشوار، کادر درمان ثابت کردهاند که خدمت به مردم را تنها یک وظیفه اداری نمیدانند، بلکه با روحیهای سرشار از فداکاری، مسئولیتپذیری و ازخودگذشتگی در کنار بیماران حضور دارند و این موضوع جای قدردانی ویژه دارد.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه استمرار خدمات درمانی در شرایط حساس، نیازمند همدلی و حضور فعال همه ارکان سلامت است، گفت: خوشبختانه در بیمارستانهای استان، شاهد آمادگی مناسب، مدیریت منسجم و حضور موثر نیروهای درمانی هستیم و این مسئله نقش مهمی در آرامش مردم و پایداری خدمات دارد.
وی با تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی البرز و تمامی کارکنان حوزه سلامت، تصریح کرد: ایثارگری کادر بهداشت و درمان در این روزها بار دیگر نشان داد که این قشر شریف، در خط مقدم خدمت به مردم و صیانت از سلامت جامعه قرار دارند.
همچنین استاندار البرز در بازدید از مرکز جامع انتقال خون کرج، ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان این مجموعه، از مردم نیکوکار و نوعدوست استان خواست با حضور در پایگاههای انتقال خون، در تأمین این نیاز حیاتی مشارکت کنند.
وی با اشاره به اهمیت نقش انتقال خون در نجات جان بیماران، اظهار داشت: خون، این هدیه ارزشمند انسانی، همواره میتواند جان یک انسان را نجات دهد و این مهم، جلوهای روشن از حس انساندوستی، نوعدوستی و مسئولیت اجتماعی در جامعه است.
عبداللهی با بیان اینکه کارکنان و مجموعه انتقال خون، با تلاش مستمر و جهادگونه در مسیر خدمت به بیماران و نیازمندان گام برمیدارند، افزود: از زحمات صادقانه و دلسوزانه همه همکاران این مجموعه قدردانی میکنم و از مردم شریف استان البرز نیز دعوت دارم با اهدای خون، در این کار خیر و خداپسندانه سهیم شوند.
استاندار البرز اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که فرهنگ اهدای خون در جامعه تقویت شود و این اقدام انساندوستانه بهعنوان یک مسئولیت همگانی مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که هر واحد خون میتواند امید را به خانوادهای بازگرداند و جان بیماری را نجات دهد.
عبداللهی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم در این امر خیر، خاطرنشان کرد: از همه شهروندان عزیز دعوت میکنم با مراجعه به مرکز جامع انتقال خون کرج و سایر پایگاههای مستقر، در این حرکت ارزشمند مشارکت کنند و بار دیگر جلوهای از مهربانی، همدلی و انساندوستی مردم استان البرز را به نمایش بگذارند.
انتهای خبر/
دیدگاهتان را بنویسید