سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: امتحانات نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ مدارس متوسطه اول و دوم با توجه به دستورالعمل وزارتی و مجوز شورای تامین حضوری شد.
امتحانات نوبت دوم مدارس البرز حضوری شد
  • کد نوشته: 12370
  • ۱۴:۳۲ , اردیبهشت ۲۲
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه فرهنگی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، فرزاد شعبانی گفت: بر اساس این تصمیم‌گیری امتحانات خرداد ماه مدارس البرز در دوره اول و دوم متوسطه که شامل پایه‌های هفتم، هشتم، نهم، دهم، فنی حرفه‌ای و کاردانش به صورت حضوری برگزار می‌شود.

    مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه دروس غیر نهایی متوسطه نظری نیز در مدارس استان البرز به صورت حضوری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امتحانات نوبت دوم در حالی به صورت حضوری برگزار می‌شود که شرایط فعلی در کشور تداوم داشته باشد.

    وی تصریح کرد: امتحانات پایه‌های یازدهم و دوازدهم به صورت نهایی و کشوری برگزار خواهد شد.

    شعبانی با بیان اینکه در صورت تغییر شرایط کشور، نحوه برگزاری امتحانات نوبت دوم در استان البرز به دانش‌آموزان و خانواده‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود، بیان کرد: امتحانات نوبت دوم مدارس البرز از ۹ خرداد ماه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته انجام می‌شود.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تأکید کرد: دقت و همراهی خانواده‌های دانش‌آموزان و توجه به توصیه‌های آموزشی دبیران و مدیران مدارس و شرایط فعلی موجب برگزاری بهتر و با کیفیت‌تر آزمون‌های پایان سال تحصیلی خواهد شد.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *