درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدمحمدرضا البرزی با اشاره به اینکه دشمن ۴۷ سال نتوانست مردم ایران را به ستوه بیاورد و تسلیم کند، لذا در سال ۱۴۰۴ سه جنگ را ناجوانمردانه به ایران تحمیل کرد، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»، گفت: دشمن در جنگ ۱۲ روزه شکست خورد و سرافکنده عقبنشینی کرد.
فرماندار چهارباغ با تأکید بر اینکه دشمن آمریکائی – صهیونی در دی ۱۴۰۴ کودتائی را ایجاد کرد تا به زعم خود به واسطه آموزشی که به اجانب و جیره خوارانش داده بود کشور را ضعیف کند و در نهایت رژیم را تغییر دهد، افزود: دشمن باز هم مقابل ایران عاجز ماند و در ادامه جنگ نابرابر و ناجوانمردانه رمضان را رقم زد.
وی با اشاره به اینکه مردم در جنگ رمضان درس دیگری به دشمن دادند، اظهار داشت: دشمنی که آمده بود رژیم ایران را ۳ روزه تغییر دهد و به خواستههای خود برسد، امروز درگیر باتلاق شده و قصد فرار دارد اما به هر بهانه میخواهد قدرت و هیمنه خود را حفظ کند و جهانیان فهمیدهاند آمریکا شکست خورده واقعی است.
ایران مقتدر در میدان ایستاده است
البرزی با تأکید بر اینکه امروز دنیا میداند که آمریکا پیروز میدان نبرد با ایران نیست و حتی حمایت کشورهای عربی از آمریکا و اسرائیل هم نتوانست جمهوری اسلامی هم تضعیف کند، تصریح کرد: ایران علیرغم این فشارها نه تنها تضعیف نشد بلکه تقویت شد و از نظر قدرت نظامی به جائی رسیدهایم که دشمن غبطه میخورد.
فرماندار چهارباغ با بیان اینکه کسانی که باور نداشتند ایران یک سوزن اختراع کند امروز از ما پهپاد و تجهیزات نظامی خریداری میکنند، گفت: پیروزیهای نیروهای مسلح و ایران مقتدر در میدان در سایه اتحاد، روشنگری مردم و تدابیر امامین انقلاب ایجاد شده و مدیون خون شهدائی هستیم که جان دادند تا ما جان ندهیم.
تهاجم دشمن به ۶ نقطه از چهارباغ
البرزی با اشاره به اینکه مردم ایران ثبات کردند در تحقق آرمانهای نظام نقش کلیدی دارند و حضور میدانی مردم در تجمعات شبانه و روزانه مبین این واقعیت است، افزود: در جنگ نابرابر رمضان ۶ تهاجم نظامی علیه شهرستان مااتفاق افتاد و ۶ نقطه از چهارباغ مورد اصابت موشک دشمن قرار گرفت.
وی با تأکید بر اینکه کسی باور نمیکرد شرایط به حالت عادی بازگردد و پلی که تخریب شده بود در ۴۸ ساعت احیاء و قطار از آن تردد کند، اظهار داشت: صنایع، واحدهای مسکونی به صورت عادی جریان روزمره خود را دنبال کردند و ما مصمم هستیم با همت مردم مشکلات و معضلات را یکی پس از دیگری رفع کنیم.
فرماندار چهارباغ با اشاره به اینکه مسئولین باید خدمتگزار مردم لوده و همانند آنها حاضر در صحنه باشند، تصریح کرد: عدم حضور یک مسئول در اجتماعات شبانه جای سؤال و تردید دارد، نباید وقت مدیران صرفاً مختص به ۸ ساعت اداری باشد زیرا کسانی از فرصت سوءاستفاده کرده و برای منافع خود به مردم فشار میآورند.
البرزی با تأکید بر اینکه گرانیهای غیر متعارف یک شبه، یک روزه و احتکار را تحمل نخواهیم کرد و مسئولین باید با نظارت بر بازار با زیاده خواهی و سوداگری احتمالی مقابله کنند، گفت: به واسطه همت شبانه روزی خادمان مردم در دستگاههای اجرائیامیدواریم شرایط تحمیلی دشمن را به وضع عادی بازگردانیم.
تعریض پل و زیرگذر راه آهن چهارباغ
وی از تعریض پل و زیرگذر راه آهن چهارباغ پس از سالها خبر داد و با اشاره به اینکه عرض قیفی شکل پل به اندازه عرض خیابان گسترده میشود، افزود: امنیت امروز ما ثمره دست کشیدن دشمن، مزدوران و خائنین از نیات شومشان نیست، بلکه رشادت فراجا، سپاه، ارتش و بسیج مانع اقدام علیه ایران شد.
فرماندار چهارباغ از خدمترسانی شهردار و مدیریت شهری چهارباغ، بخشداران، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دستگاههای اجرائی، هلال احمر و آتش نشانی در ایام جنگ خبر داد و اظهار داشت: امروز مدیون کسانی هستیم که نام و نشانی از آنها در رسانه نیست اما کارگران نقش پر رنگی در این ایام داشتند.
برخورد جدی با محتکران
البرزی ضمن قدردانی از خدمات ادارات آب، برق و گاز و همت امام جمعه و نماینده مجلس، به حفظ دُر گرانبهای وحدت در چهارباغ اشاره و تصریح کرد: حضور مردم بصیر در میدان دشمن را مایوس کرده است و بر ما مسئولین هم واجب و تکلیف است که میدان را خالی نکنیم.
وی با اشاره به ضرورت صرفه جوئی در مصرف انرژی به دلیل برخی محدودیتها، گفت: باید با محتکران برخورد شود و کسبه باید کالا را صرفاً با احتساب سود عرضه کنند نه اینکه آن را احتکار کرده و روز مبادا گرانتر بفروشند، این افراد بهتر است به دامن مردم، نظام و انقلاب بازگردند.
شهادت ۱۵ نفر در جنگ رمضان
فرماندار چهارباغ با تأکید بر اینکه اندک افراد محتکر و سودجو تحت رصد هستند، در بخش دیگری اظهار داشت: اصابت موشک به مناطق مسکونی چهارباغ موجب شد در یک نقطه ۱۱ نفر به شهادت برسند و تعداد شهدای شهرستان در این ایام به ۱۵ نفر رسید، آنها رفتند تا برای تقویت نظام قدمهای مثبت برداریم.
گلاویژ اصحابی _ تیتر۱
انتهای خبر/
دیدگاهتان را بنویسید