سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
فرماندار چهارباغ گفت: در جنگ نابرابر رمضان ۶ نقطه از چهارباغ مورد اصابت موشک دشمن قرار گرفت اما مسئولین و مردم جانانه و متحد‌ایستادند و سنگر مقاومت و سازندگی حفظ شد.
چهارباغ؛ شهری که زیر آتش خم نشد
  • کد نوشته: 12382
  • ۱۰:۰۲ , اردیبهشت ۲۳
  • بدون دیدگاه
  • محمدرضا البرزی با اشاره به اینکه دشمن ۴۷ سال نتوانست مردم ایران را به ستوه بیاورد و تسلیم کند، لذا در سال ۱۴۰۴ سه جنگ را ناجوانمردانه به ایران تحمیل کرد، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی شبکه خبری تحلیلی «تیتر۱»، گفت: دشمن در جنگ ۱۲ روزه شکست خورد و سرافکنده عقب‌نشینی کرد.

    فرماندار چهارباغ با تأکید بر اینکه دشمن آمریکائی – صهیونی در دی ۱۴۰۴ کودتائی را ایجاد کرد تا به زعم خود به واسطه آموزشی که به اجانب و جیره خوارانش داده بود کشور را ضعیف کند و در نهایت رژیم را تغییر دهد، افزود: دشمن باز هم مقابل ایران عاجز ماند و در ادامه جنگ نابرابر و ناجوانمردانه رمضان را رقم زد.

    وی با اشاره به اینکه مردم در جنگ رمضان درس دیگری به دشمن دادند، اظهار داشت: دشمنی که آمده بود رژیم ایران را ۳ روزه تغییر دهد و به خواسته‌های خود برسد، امروز درگیر باتلاق شده و قصد فرار دارد اما به هر بهانه می‌خواهد قدرت و هیمنه خود را حفظ کند و جهانیان فهمیده‌اند آمریکا شکست خورده واقعی است.

    ایران مقتدر در میدان‌ ایستاده است

    البرزی با تأکید بر اینکه امروز دنیا می‌داند که آمریکا پیروز میدان نبرد با ایران نیست و حتی حمایت کشور‌های عربی از آمریکا و اسرائیل هم نتوانست جمهوری اسلامی هم تضعیف کند، تصریح کرد: ایران علی‌رغم این فشار‌ها نه تنها تضعیف نشد بلکه تقویت شد و از نظر قدرت نظامی به جائی رسیده‌ایم که دشمن غبطه می‌خورد.

    فرماندار چهارباغ با بیان اینکه کسانی که باور نداشتند ایران یک سوزن اختراع کند امروز از ما پهپاد و تجهیزات نظامی خریداری می‌کنند، گفت: پیروزی‌های نیرو‌های مسلح و ایران مقتدر در میدان در سایه اتحاد، روشنگری مردم و تدابیر امامین انقلاب ایجاد شده و مدیون خون شهدائی هستیم که جان دادند تا ما جان ندهیم.

    تهاجم دشمن به ۶ نقطه از چهارباغ

    البرزی با اشاره به اینکه مردم ایران ثبات کردند در تحقق آرمان‌های نظام نقش کلیدی دارند و حضور می‌دانی مردم در تجمعات شبانه و روزانه مبین این واقعیت است، افزود: در جنگ نابرابر رمضان ۶ تهاجم نظامی علیه شهرستان مااتفاق افتاد و ۶ نقطه از چهارباغ مورد اصابت موشک دشمن قرار گرفت.

    وی با تأکید بر اینکه کسی باور نمی‌کرد شرایط به حالت عادی بازگردد و پلی که تخریب شده بود در ۴۸ ساعت احیاء و قطار از آن تردد کند، اظهار داشت: صنایع، واحد‌های مسکونی به صورت عادی جریان روزمره خود را دنبال کردند و ما مصمم هستیم با همت مردم مشکلات و معضلات را یکی پس از دیگری رفع کنیم.

    فرماندار چهارباغ با اشاره به اینکه مسئولین باید خدمتگزار مردم لوده و همانند آن‌ها حاضر در صحنه باشند، تصریح کرد: عدم حضور یک مسئول در اجتماعات شبانه جای سؤال و تردید دارد، نباید وقت مدیران صرفاً مختص به ۸ ساعت اداری باشد زیرا کسانی از فرصت سوءاستفاده کرده و برای منافع خود به مردم فشار می‌آورند.

    البرزی با تأکید بر اینکه گرانی‌های غیر متعارف یک شبه، یک روزه و احتکار را تحمل نخواهیم کرد و مسئولین باید با نظارت بر بازار با زیاده خواهی و سوداگری احتمالی مقابله کنند، گفت: به واسطه همت شبانه روزی خادمان مردم در دستگاه‌های اجرائی‌امیدواریم شرایط تحمیلی دشمن را به وضع عادی بازگردانیم.

    تعریض پل و زیرگذر راه آهن چهارباغ

    وی از تعریض پل و زیرگذر راه آهن چهارباغ پس از سال‌ها خبر داد و با اشاره به اینکه عرض قیفی شکل پل به اندازه عرض خیابان گسترده می‌شود، افزود: امنیت امروز ما ثمره دست کشیدن دشمن، مزدوران و خائنین از نیات شومشان نیست، بلکه رشادت فراجا، سپاه، ارتش و بسیج مانع اقدام علیه ایران شد.

    فرماندار چهارباغ از خدمت‌رسانی شهردار و مدیریت شهری چهارباغ، بخشداران، دهیاران، شورا‌های اسلامی شهر و روستا، دستگاه‌های اجرائی، هلال احمر و آتش نشانی در ایام جنگ خبر داد و اظهار داشت: امروز مدیون کسانی هستیم که نام و نشانی از آن‌ها در رسانه نیست اما کارگران نقش پر رنگی در این ایام داشتند.

    برخورد جدی با محتکران

    البرزی ضمن قدردانی از خدمات ادارات آب، برق و گاز و همت امام جمعه و نماینده مجلس، به حفظ دُر گرانبهای وحدت در چهارباغ اشاره و تصریح کرد: حضور مردم بصیر در میدان دشمن را مایوس کرده است و بر ما مسئولین هم واجب و تکلیف است که میدان را خالی نکنیم.

    وی با اشاره به ضرورت صرفه جوئی در مصرف انرژی به دلیل برخی محدودیت‌ها، گفت: باید با محتکران برخورد شود و کسبه باید کالا را صرفاً با احتساب سود عرضه کنند نه اینکه آن را احتکار کرده و روز مبادا گرانتر بفروشند، این افراد بهتر است به دامن مردم، نظام و انقلاب بازگردند.

    شهادت ۱۵ نفر در جنگ رمضان

    فرماندار چهارباغ با تأکید بر اینکه اندک افراد محتکر و سودجو تحت رصد هستند، در بخش دیگری اظهار داشت: اصابت موشک به مناطق مسکونی چهارباغ موجب شد در یک نقطه ۱۱ نفر به شهادت برسند و تعداد شهدای شهرستان در این ایام به ۱۵ نفر رسید، آن‌ها رفتند تا برای تقویت نظام قدم‌های مثبت برداریم.

    گلاویژ اصحابی _ تیتر۱

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *