سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
فرمانده انتظامی چهارباغ گفت: باند ۳ نفره سارقان به عنف و یک مالخر اموال مسروقه با بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی و فنی شناسایی و با تلاش‌های ماموران آگاهی دستگیر شدند.
دستگیری باند سارقان به عنف در چهارباغ
  • کد نوشته: 12423
  • ۱۸:۱۴ , اردیبهشت ۲۵
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، سرهنگ مجید مردانی گفت: «پس از دریافت گزارش‌های متعدد از وقوع سرقت‌های به عنف در سطح شهرستان (محدوده جاده سهیلیه)، تیمی ویژه برای شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل شد.

    سرهنگ مجید مردانی افزود: باند ۳ نفره به همراه یک مالخر اموال مسروقه با بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی و فنی شناسایی و با تلاش‌های ماموران آگاهی شهرستان دستگیر شدند.

    وی اظهار داشت: «اعضای این باند ۳ نفره در بازجویی‌ها به بیش از ۸ فقره انواع سرقت به عنف با سلاح سرد اعتراف نموده که با استفاده از موتور سیکلت به صورت ۲ نفره یا ۳ نفره اقدام به سرقت می‌کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ در خاتمه تصریح کرد: نیروی انتظامی همچنان با تمام توان در راستای تأمین امنیت جامعه و مبارزه با جرایم به‌ویژه سرقت‌های به عنف، اقدامات خود را ادامه خواهد داد.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *