سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
مدیرعامل شرکت سایپا اعلام کرد که تاکنون هیچ مجوزی برای افزایش قیمت محصولات این شرکت صادر نشده است.
مدیرعامل سایپا: مجوز برای افزایش قیمت نگرفته‌ایم
  • کد نوشته: 12848
  • منبع: فارس
  • ۲۱:۵۷ , خرداد ۲۷
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه اقتصادی شبکه خبری چهارباغ رسا، علی شیخ‌زاده مدیرعامل شرکت سایپا در نامه‌ای به سلطانی، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار، اعلام کرد که تاکنون هیچ‌گونه مجوزی برای افزایش قیمت فروش محصولات این شرکت دریافت نشده است.
    وی در این نامه تأکید کرده است که درخواست افزایش قیمت به همراه مدارک و مستندات لازم به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارائه شده است.مدیرعامل سایپا همچنین اعلام کرد در صورت صدور مجوز افزایش قیمت، موضوع از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران و عموم خواهد رسید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *