درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدبه گزارش اختصاصی خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، سید جعفر موسوی امروز پنج شنبه در ستاد پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز چهارباغ، گفت: ساخت و ساز غیر مجاز در چهارباغ چند نوع است.
شهردار چهارباغ با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در مهدی آباد و ملک آباد مربوط به افراد کم برخوردار است، افزود: مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در این مناطق نیازمند اعمال ظرأفتهای خاصی خواهد بود.
وی از همکاری جهاد کشاورزی و دادستانی با شهرداری چهارباغ خبر داد و اظهار داشت: تا امروز ۲۵۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز پلمب و پرونده صاحبان آنها در کمیسیون ماده ۱۰۰ تشکیل شده است و تا زمان تعیین تکلیف پلمب باز نمیشود.
موسوی به ۱۸ مورد فک پلمب و احضار مالکان اشاره و تصریح کرد: مقابله شهرداری با ساخت و ساز غیرمجاز در چهارباغ با قدرت ادامه خواهد داشت و مدیریت شهری در راستای حقوق مردم از این مسئله کوتاه نخواهد آمد.
شهردار چهارباغ با اشاره به اینکه ۳۰ هزار انشعاب برق مسکونی در چهارباغ داریم، افزود: ۷ هزار واحد تجاری در چهارباغ فعالیت دارند.
وی به انشعاب برق ۴۰۰ واحد گلخانه و کارخانه اشاره کرد و اظهار داشت: کل پروندههای ملکی چهارباغ در ابتدای تأسیس ۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد بود.
موسوی با اشاره به اینکه ۳۷ هزار واحد ملکی ساخته شده بودند و مالکان مراجعه به شهرداری نداشتند، تصریح کرد: اخذ جواز فرهنگسازی نشده بود.
شهردار چهارباغ گفت: با تأکید دادستان چهارباغ، فرماندار و امام جمعه شهرستان، ستاد مبارزه با ساخت و ساز در چهارباغ تشکیل شد.
وی با اشاره به اینکه امروز از ۱۲ هزار و ۵۰۰ پرونده ملکی به ۲۵ هزار پرونده ملکی رسیدهایم، افزود: برنامهریزی میان مدت صورت گرفت.
موسوی به نقشهبرداری پهپادی چهارباغ طی ۷ ماه آینده اشاره کرد و اظهار داشت: در حال اخذ مجوزهای استانی اپراتور پهپاد هستیم.
شهردار چهارباغ تصریح کرد: در برنامه بلند مدت، درصددیم پس از نقشهبرداری پهپادی، تغییر کاربری اراضی را سانتیمتری رصد کنیم.
شایان ذکر است امروز پنج شنبه ستاد پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز با حضور حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب البرز، حجت الاسلام مهدی دربانی امام جمعه چهارباغ، محمدرضا البرزی و مسئولین برگزار شد.
گلاویژ اصحابی – چهارباغ رسا
انتهای خبر/ س
دیدگاهتان را بنویسید