پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×
مدیر
۱۰ تن زباله در چهارباغ جمع‌آوری شد

۱۰ تن زباله در چهارباغ جمع‌آوری شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست چهارباغ از جمع‌آوری بیش از ۱۰ تن زباله در بخش مرکزی شهرستان و انتقال به مرکز دفن زباله حلقه دره خبر داد.
  • ۲۳:۱۷ , آذر ۳
  • 122 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • بسیج نمی‌گذارد خم به ابروی ولی زمان بیاید

    بسیج نمی‌گذارد خم به ابروی ولی زمان بیاید

    امام جمعه چهارباغ گفت: یاران علی (ع) کمتر از انگشتان دست بود اما امروز بسیج نمی گذارد خم به ابروی ولی زمان بیاید.
  • ۲۰:۰۲ , آذر ۳
  • 133 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • کمک میلیاردی مردم چهارباغ به غزه و لبنان

    کمک میلیاردی مردم چهارباغ به غزه و لبنان

    فرمانده سپاه چهارباغ گفت: پویش ملی ایران همدل در چهارباغ اجرا و مردم شهرستان با کمک میلیاردی به غزه و لبنان پای کار آمدند.
  • ۱۶:۲۲ , آذر ۳
  • 137 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • بسیج رکن محرومیت زدایئ در چهارباغ است

    بسیج رکن محرومیت زدایئ در چهارباغ است

    فرماندار چهارباغ گفت: نقش بسیج در بهسازی منازل محرومین، بازسازی مدارس و تأسیس یادمان شهدای گمنام کلیدی است.
  • ۱۵:۲۸ , آذر ۳
  • 168 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • ۱۳۲ زندانی البرز در هفته بسیج آزاد می‌شوند

    ۱۳۲ زندانی البرز در هفته بسیج آزاد می‌شوند

    مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز گفت: اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به زوجین کم برخوردار و آزادی ۱۳۲ زندانی از برنامه‌های هفته بسیج در استان است.
  • ۰۱:۰۳ , آذر ۳
  • 113 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • دولت چهاردهم مانع ارتقاء ۳ شهر البرز شد

    دولت چهاردهم مانع ارتقاء ۳ شهر البرز شد

    رئیس مجمع نمایندگان البرز گفت: لایحه ارتقاء ساختاری ماهدشت، کمالشهر و محمدشهر در دولت قبل به مجلس ارائه شده بود و متأسفانه دولت فعلی آن را از مجلس پس گرفته است.
  • ۰۰:۰۶ , آذر ۳
  • 147 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • واکسیناسیون تب برفکی ۴۳۵۰۰ رأس دام در چهارباغ انجام شد

    واکسیناسیون تب برفکی ۴۳۵۰۰ رأس دام در چهارباغ انجام شد

    رئیس اداره دامپزشکی چهارباغ گفت: در طول ۸ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ واکسیناسیون تب برفکی ۴۰ هزار رأس دام سبک و ۳ هزار و ۵۰۰ رأس دام سنگین چهارباغ انجام شد.
  • ۱۶:۰۲ , آذر ۲
  • 127 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • مسئولین چهارباغ بجای لابی‌گری و قدم زدن برای مردم کار کنند

    مسئولین چهارباغ بجای لابی‌گری و قدم زدن برای مردم کار کنند

    امام جمعه چهارباغ گفت: مسئولین چهارباغ بجای لابی‌گری برای نجات خود برای مردم کار کنند، تولید محتوا ندارند، قدم می‌زنند، کار نمی‌کنند و کوتاهی می‌کنند، خوشبینانه می‌گویم شاید بلد نیستند.
  • ۱۴:۱۱ , آذر ۲
  • 189 بازدید
  • بدون دیدگاه