درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدبه گزارش اختصاصی خبرنگار گروه چندرسانه شبکه خبری «چهارباغ رسا»، همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، امام جمعه و فرماندار چهارباغ با حضور در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، از تلاشها و زحمات شبانه روزی پرستاران قدردانی کردند.
حجت الاسلام مهدی دربانی در این دیدار پرستاران را فرشتگانی سپدیپوش خطاب کرد و گفت: این عزیزان عاشقانه به بیماران کمک میکنند و مرهم درد آنها هستند.
امام جمعه چهارباغ پرستاری کادر درمان را مایه آرامش بیماران دانست و افزود: همه ما خالصانه از تلاشهای این قشر تقدیر کرده و قدردان فعالیت آنها هم هستیم.
همچنین فرماندار چهارباغ گفت: شهدای مدافعان سلامت جان خود را به واسطه نجات مردم تقدیم کردند و نشان دادند ایثار همواره در انقلاب ساری و جاری است.
محمدرضا البرزی زحمات کادر پزشکی را نوعی مجاهدت دانست و افزود: اجر خدمت کادر درمان در چهارباغ و تلاش آنها را نمیتوان با هیچ چیزی جبران کرد.
گلاویژ اصحابی – چهارباغ رسا
انتهای خبر/ س
دیدگاهتان را بنویسید