سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
استاندار البرز گفت: بیمارستان‌های استان در شرایط جنگ تحمیلی و وضعیت حساس موجود، با آمادگی کامل در حال ارائه خدمات هستند و این آمادگی مرهون تلاش، تعهد و روحیه ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان است.
آماده‌باش بیمارستان‌‌های البرز
  • کد نوشته: 11528
  • ۱۹:۱۸ , فروردین ۱۱
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، مجتبی عبداللهی در بازدید از بیمارستان‌های البرز ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان، حضور داوطلبانه برخی از کارکنان خارج از شیفت را نشانه‌ای از روحیه ایثار، نوع‌دوستی و تعهد دانست.

    استاندار البرز از بیان و زبان قدردانی از زحمات این عزیزان عاجز هستیم؛ چرا که در تمام ایام، با حضور مستمر و دلسوزانه، در کنار مردم و برای مردم خدمت کرده‌اند.

    وی با اشاره به حضور داوطلبانه برخی از کارکنان درمانی در زمان‌های استراحت یا خارج از شیفت کاری، افزود: این رفتارها نشان‌دهنده عشق به خدمت، حس مسئولیت، میهن‌دوستی و نوع‌دوستی در میان کادر بهداشت و درمان استان البرز است و شایسته بالاترین تقدیرها است.

    استاندار البرز همچنین با تاکید بر نقش مهم مدیریت حوزه سلامت استان در ارتقای خدمات درمانی، گفت: ما همواره باید قدردان این سرمایه‌های انسانی ارزشمند باشیم و برای همه پزشکان، پرستاران و کارکنان خدوم مراکز درمانی استان، توفیق، سلامتی و موفقیت روزافزون مسالت داریم.

    عبداللهی افزود: در روزها و ساعات دشوار، کادر درمان ثابت کرده‌اند که خدمت به مردم را تنها یک وظیفه اداری نمی‌دانند، بلکه با روحیه‌ای سرشار از فداکاری، مسئولیت‌پذیری و ازخودگذشتگی در کنار بیماران حضور دارند و این موضوع جای قدردانی ویژه دارد.

    استاندار البرز با تاکید بر اینکه استمرار خدمات درمانی در شرایط حساس، نیازمند همدلی و حضور فعال همه ارکان سلامت است، گفت: خوشبختانه در بیمارستان‌های استان، شاهد آمادگی مناسب، مدیریت منسجم و حضور موثر نیروهای درمانی هستیم و این مسئله نقش مهمی در آرامش مردم و پایداری خدمات دارد.

    وی با تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی البرز و تمامی کارکنان حوزه سلامت، تصریح کرد: ایثارگری کادر بهداشت و درمان در این روزها بار دیگر نشان داد که این قشر شریف، در خط مقدم خدمت به مردم و صیانت از سلامت جامعه قرار دارند.

    همچنین استاندار البرز در بازدید از مرکز جامع انتقال خون کرج، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان این مجموعه، از مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان خواست با حضور در پایگاه‌های انتقال خون، در تأمین این نیاز حیاتی مشارکت کنند.

    وی با اشاره به اهمیت نقش انتقال خون در نجات جان بیماران، اظهار داشت: خون، این هدیه ارزشمند انسانی، همواره می‌تواند جان یک انسان را نجات دهد و این مهم، جلوه‌ای روشن از حس انسان‌دوستی، نوع‌دوستی و مسئولیت اجتماعی در جامعه است.

    عبداللهی با بیان اینکه کارکنان و مجموعه انتقال خون، با تلاش مستمر و جهادگونه در مسیر خدمت به بیماران و نیازمندان گام برمی‌دارند، افزود: از زحمات صادقانه و دلسوزانه همه همکاران این مجموعه قدردانی می‌کنم و از مردم شریف استان البرز نیز دعوت دارم با اهدای خون، در این کار خیر و خداپسندانه سهیم شوند.

    استاندار البرز اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که فرهنگ اهدای خون در جامعه تقویت شود و این اقدام انسان‌دوستانه به‌عنوان یک مسئولیت همگانی مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که هر واحد خون می‌تواند امید را به خانواده‌ای بازگرداند و جان بیماری را نجات دهد.

    عبداللهی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم در این امر خیر، خاطرنشان کرد: از همه شهروندان عزیز دعوت می‌کنم با مراجعه به مرکز جامع انتقال خون کرج و سایر پایگاه‌های مستقر، در این حرکت ارزشمند مشارکت کنند و بار دیگر جلوه‌ای از مهربانی، همدلی و انسان‌دوستی مردم استان البرز را به نمایش بگذارند.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *