سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
تیم فوتبال پرسپولیس برای ادامه مسابقات لیگ برتر، تمرینات خود را در زمین شماره ۳ آزادی آغاز کرد.
استارت پرسپولیس در غیاب خارجی‌ها
  • کد نوشته: 11829
  • ۲۰:۵۹ , فروردین ۲۲
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه ورزشی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، تیم فوتبال پرسپولیس برای شروع مجدد لیگ برتر، عصر امروز از ساعت ۱۶ تمرین خود را در زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی آغاز کرد.

    با توجه به عدم حضور اوسمار ویرا و کادر فنی خارجی‌اش در ایران، تمرین امروز پرسپولیس زیر نظر کریم باقری با حضور دیگر مربیان ایرانی تیم انجام شد. البته کریم باقری در تماس با اوسمار ویرا، برنامه‌های تمرینی را با او هماهنگ کرده است.

    سروش رفیعی، میلاد محمدی، محمدحسین صادقی، یعقوب براجعه و بازیکنان خارجی تیم، در نخستین تمرین تیم در سال ۱۴۰۵ غایب بودند.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *