درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدبه گزارش اختصاصی خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری «راوی خبر»، از چهارباغ، طی روزهای اخیر مردم ملکآباد از نبود ایستگاه تاکسی گلایه کردند.
یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: چرا برای مسیر ملک آباد به چهارباغ و تردد مردم یکایستگاه تاکسی راهاندازی نمیشود.
وی افزود: متأسفانه برای انجام امور اداری ناچار هستیم با هزینههای زیاد کرایه از ملکآباد به چهارباغ مراجعه کنیم اما نباید اینگونه باشد.
این شهروند اظهار داشت: میتوان با نصف هزینه و زمان کمتری به چهارباغ تردد داشت اما باید دو بار کرایه بپردازیم تا به مرکز شهر برسیم.
خبرنگار ما به سراغ علی افشارنیا سرپرست حمل و نقل و ترافیک شهرداری چهارباغ رفت تا دغدغه مردم ملک آباد را از این مسئول جویا شود.
افشارنیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: ۳۰ مهر سال گذشته مجوز راهاندازیایستگاه ملکآباد به چهارباغ صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه جانمائیایستگاهها در حال انجام است، افزود: فرایند قانونی در حال پیگیری بوده و به زودی خط راهاندازی میشود.
گلاویژ اصحابی – راوی خبر
انتهای خبر/
دیدگاهتان را بنویسید