درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدبه گزارش گروه سیاسی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، محمدرضا البرزی درباره جنگ تحمیلی رمضان، گفت: خدا را شاکریم که نفس کشیدن ما را با مردمی هماهنگ کرد که به تعبیر امام (ره) بهتر از مردم عصر رسول خدا (ص) هستند.
فرماندار چهارباغ با اشاره به اینکه مردم عزتمند، شریف، مقاوم و مجاهد به فرموده رهبر معظم انقلاب از زمان تحمیل جنگ رمضان علیه کشور به صحنه آمده و مقاومت کردند، افزود: امروز حضور ما در خیابان تکمیلکننده حضور جبهه اول و خط مقدم است.
وی ماندن مردم و مسئولین در خیابان در این برهه را تکلیف شرعی دانست و اظهار داشت: قدردان فرماندهانی هستیم که همواره در راه مبارزه، دفاع از تمامیت ارضی و جلوگیری از توطئه دشمن از جان خود میگذرند، کشور را ایمن نگاه داشته و صیانت میکنند.
البرزی با اشاره به اینکه رهبر شهید انقلاب بصیرت را به ما آموخت و مردم هم پای این پرچمایستادهاند، تصریح کرد: جنگ رمضان اولین نبرد دشمن علیه ما نیست، دشمن از روز تأسیس نظام جمهوری اسلامی شیطنت کرده و هجمه و حمله خود را شروع کرده است.
وی در ادامه گفت: دشمن زمانی که ما امکانات، تجهیزات و اقتدار امروز را نداشتیم، در جنگ طبس جنگ تحمیلی ۸ ساله، فتنه اشرار، نهضتها، جنبشها و شورشها ناکام ماند و در جنگهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی علیه ایران هم شکست خورده است.
فرماندار چهارباغ از شکست دشمن در جنگ رمضان خبر داد و افزود: رهبر شهید ما همواره اعلام کردند دشمن خطای محاسباتی دارد، این بار هم این همین رویه را در پیش گرفت تا مردم علیه نظام شورش کنند اما ملت ما سنگر خیابان را در حمایت از انقلاب حفظ کردند.
البرزی با اشاره به اینکه مردم ما ملت امام حسین (ع) هستند و بر علیه دشمن به میدان آمدهاند، اظهار داشت: دشمن در جنگ تحمیلی رمضان وعده کرد طومار جمهوری اسلامی را ۳ روزه بپیچد اما طومار خودش پیچیده شده و ایران پس از ۳۴ روز قویتر از دیروز است.
وی حضور مردم را پر رنگتر و اقتدار نیروهای نظامی را بیشتر از قبل دانست و با اشاره به اینکه جوانان ایران روزانه فتوحاتی را در جبهه مقدم به نفع جمهوری اسلامی رقم میزنند، تصریح کرد: دشمن به حق به زانو درآمده است و هذیان میگوید.
البرزی با اشاره به اینکه دشمن آمده بود تنگه هرمز را با ناو هواپیمابر باز کند اما ناکام ماند، گفت: مردم و مسئولین ما شهامت حضور در خیابان را دارند اما مردم اسرائیل و آمریکا در سوراخ موش پنهان شده و با صدای هر موشک ایرانی ۱۲ ساعت در پناهگاه میمانند.
فرماندار چهارباغ با تأکید بر اینکه دشمن آمده بود رژیم را تغییر دهد اما رژیم تنگه هرمز تغییر کرد، افزود: هر کشتی که از تنگه هرمز میگذرد باید پاسخگوی ایران باشد، عوارض پرداخت کند و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد.
وی با اشاره به اینکه افکار عمومی آمریکا علیه سران این کشور شدهاند، اظهار داشت: خداوند اراده کرده مستضعفین وارث زمین باشند و پرچم حقانیت و وحدانیت به دست حضرت مهدی (عج) برسد، وعده خداوند حق است و تخلفی در آن وجود ندارد.
البرزی با تأکید بر اینکه ماندن در جبهه خیابان وظیفه همه ما است، تصریح کرد: جبهه خیابان به حضور مردم نیاز دارد و با رهبر شهید و رهبر انقلاب پیمان میبندیم تا زمانی که نیاز باشد در این سنگر بمانیم و از آرمانها و ارزشهای نظام دفاع کنیم.
گلاویژ اصحابی
انتهای خبر/
دیدگاهتان را بنویسید