سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
وزارت بهداشت از شهادت ۱۷ نفر از اعضای کادر درمان در جنگ اخیر خبر داد.
۱۷ عضو کادر درمان در جنگ شهید شدند
  • کد نوشته: 11198
  • ۰۸:۰۸ , اسفند ۲۵
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه علمی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز شانزدهم جنگ رمضان و در حملات دشمنان متجاوز به کشورمان، بیش از ۱۷ هزار نفر مجروح شده‌اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۶۷۶ نفر درمان و ترخیص شده و ۱۱۰۱ نفر هنوز بستری هستند.

    ۱۳ کودک شهید کمتر از ۵ سال و ۲۰۴ شهید کمتر از ۱۸ سال سن دارند. ۱۲۷۵ مصدوم کمتر از ۱۸ سال سن دارند و ۴۵ کودک مجروح زیر دو سال سن داشته‌اند.

    ۷۲۳ مورد عمل جراحی برای مصدومان انجام شده است.

    ۱۷ نفر از مدافعان سلامت به شهادت رسیده‌اند و ۱۰۱ نفر از کارکنان حوزه سلامت مجروح شده‌اند.

    ۱۵۳ مرکز بهداشتی، ۳۶ مرکز درمانی، ۴۶ واحد پایگاه اورژانس آسیب دیده‌اند و ۶ بیمارستان در پی حملات جنایتکارانه دشمنان به طور کامل تخلیه شده‌اند.

    ۲۲۵ نفر از شهدا و ۲۹۶۹ نفر از مجروحان خانم هستند.

    انتهای خبر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *