سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
آشیو روزانه : ۰۹:۰۶ , بهمن ۲۵
مهدی آباد گواهینامه ایمنی آب گرفت

مهدی آباد گواهینامه ایمنی آب گرفت

رئیس اداره آبفا چهارباغ گفت: سامانه تأمین آب شهرستان چهارباغ در بخش مهدی آباد موفق به دریافت گواهینامه ایمنی آب شد.
  • ۰۹:۰۶ , بهمن ۲۵
  • 43 بازدید
  • بدون دیدگاه