درس غیرت ایران به ترکیه
جزئیات جدید از مراسم تشییع و تدفین امام مجاهد شهید
۳۵۱۹ نفر در جنگ تحمیلی اخیر به شهادت رسیدند
یادبود ۸۲ گل پرپر جنگ ۱۲ روزه
بازسازی اقتصاد بدون مشارکت گسترده اصناف امکانپذیر نیست
۶۶ رشته صنایعدستی در معرض انقراض در پنج سال احیا شد
۵۸۰ همت اموال غارتشده به بیتالمال بازگشت
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی کامل شدبه گزارش اختصاصی خبرنگار گروه اجتماعی شبکه خبری «چهارباغ رسا»، خلیل بیگزاده امروز پنج شنبه در ستاد پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز چهارباغ، گفت: بخشداری چهارباغ از ابتدای سال ۱۴۰۴ اکیپ گشت زنی خود را راهاندازی کرده است.
بخشدار چهارباغ با اشاره به اینکه در سنوات گذشته اکیپ مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز تشکیل نشده بود، افزود: با مقایسه تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ با ۱۴۰۴ میتوان به فعالیت ویژه بخشداری چهارباغ از ابتدای سال جاری تا کنون در این زمینه پی برد.
وی در ادامه اظهار داشت: فعالیت اکیپ مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز موجب شد اغلب افراد به جهاد برای ساخت و ساز به جهاد کشاورزی و بخشداری مراجعه کنند، البته عدهای هم اراضی را حصار کرده و دربها را به روی عوامل ما باز نمیکنند.
بیگزاده با اشاره به اینکه برخی از اتباع هم به واسطه همکاری با مالکان به اکیپ مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اطلاعات نمیدهند، تصریح کرد: طی جلسهای که با دهیاران و رؤسای شورا برگزار شد، از آنها درخواست کردیم این افراد را شناسائی کنند.
بخشدار چهارباغ گفت: با توجه به اینکه قانونگذار به دهیار اجازه ورود به موضوعات خارج از بافت را نمیدهد، از آنها برای شناسائی مالکان ساخت و سازهای غیرمجاز، تشکیل پرونده و ارجاع آنها به جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ درخواست کمک شد.
وی ادامه داد: جهاد کشاورزی گزارشهای ارسال شده از طریق بخشداری در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز را با جدیت از مراجعه قانونی پیگیری میکنند و شاهد اتفاقات خوبی بودهایم، البته ستاد مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز هم گام بزرگی خواهد بود.
گلاویژ اصحابی – چهارباغ رسا
انتهای خبر/ س
دیدگاهتان را بنویسید