پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×
چهارباغ Archives - صفحه ۱۲۷ از ۱۳۸ - شبکه خبری چهارباغ رسا
کاهش ۹۱ درصدی نزاع در چهارباغ

کاهش ۹۱ درصدی نزاع در چهارباغ

فرمانده سابق انتظامی چهارباغ، گفت: نزاع‌های دسته جمعی و فردی در چهارباغ نسبت به پیش از استقرار شهرستان، ۹۱ درصد کاهش پیدا کرده است.
  • ۱۲:۱۸ , بهمن ۳
  • 127 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • ایجاد کمپ ماده ۱۶ در چهارباغ امنیت آفرین است

    ایجاد کمپ ماده ۱۶ در چهارباغ امنیت آفرین است

    فرماندار چهارباغ گفت: فعالیت ویژه‌ای در چهارباغ با ایفای نقش فراجا انجام شده که موضوع راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ برای امنیت آفرینی است.
  • ۱۱:۴۰ , بهمن ۳
  • 142 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • فراجا در عین اقتدار مظلوم است

    فراجا در عین اقتدار مظلوم است

    امام جمعه چهارباغ گفت: نیروهای فراجا جان خود را کف دست گذاشته‌اند و در عین اقتدار مظلوم واقع شده‌اند.
  • ۱۱:۱۶ , بهمن ۳
  • 109 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • ۶۰ هزار تبعه خارجی از البرز طرد شدند

    ۶۰ هزار تبعه خارجی از البرز طرد شدند

    فرمانده انتظامی البرز با اشاره به دستگیری ۱۳ هزار و ۹۴۴ معتاد متجاهر در سال جاری از طرد ۶۰ هزار تبعه خارجی از استان خبر داد.
  • ۱۰:۵۴ , بهمن ۳
  • 104 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • سقوط مرگبار در کانال فاضلاب جاده قزلحصار

    سقوط مرگبار در کانال فاضلاب جاده قزلحصار

    رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارباغ گفت: فردی که به دلایل نامعلوم در کانال فاضلاب جاده کنارگذر ریل آهن قزلحصار سقوط و فوت کرده بود، خارج شد.
  • ۲۰:۵۶ , بهمن ۲
  • 130 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • ۱۰۰ دیوارکشی غیرمجاز در زکی آباد تخریب شد

    ۱۰۰ دیوارکشی غیرمجاز در زکی آباد تخریب شد

    رئیس جهاد کشاورزی چهارباغ گفت: ۷۰ هکتار از اراضی روستای زکی آباد بخش رامجین در چهارباغ با حکم قضائی رفع تصرف شد.
  • ۲۰:۱۱ , بهمن ۲
  • 101 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • نصب سلول خورشیدی در ۳ خانه روستائی چهارباغ

    نصب سلول خورشیدی در ۳ خانه روستائی چهارباغ

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست چهارباغ به مناسبت هفته هوای پاک گفت: با تعامل اداره برق چهارباغ و کمیته امداد ۳ خانه روستائی مددجویان به سلول خورشیدی مجهز شد.
  • ۱۵:۳۳ , بهمن ۱
  • 129 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • آب شرب و بیمارستان مطالبه مردم چهارباغ است

    آب شرب و بیمارستان مطالبه مردم چهارباغ است

    فرماندار چهارباغ گفت: نبود بیمارستان و وضعیت آب شرب در چهارباغ دغدغه مردم بوده و امیدواریم با پیگیری نماینده چهارباغ در مجلس به سرانجام برسد.
  • ۱۳:۵۶ , بهمن ۱
  • 142 بازدید
  • بدون دیدگاه